Saturday, May 31, 2008

Haikal & Nurul

Haikal... crackerz kedua yg mendirikan rumah tangga selepas Ayu a.k.a fadem... :) kedua2nya dr 4-5 Rajin 01-02.. menurut kata2 Hazem, dak2 Rajin sungguh 'laku'... plus, nash (4-5 Rajin jg) pun dah tunang... hohoho.. ermm.. agak2, siapa la kanak2 dr 4-5 Amanah or Taat yg akan jd first utk dirikan masjid??? =P hurrmm...yg dah ada calon tuh, cepat2 la... :D moga dgn akad nikah, hidup ini akan lebih diberkati ALLAH.. (^_^)

Selamat Pengantin Baru buat Haikal dan Nurul..

moga bahagia dunia akhirat...

moga dapat membina rumah tangga yg diredhai ALLAH SWT..

and moga dapat melahirkan anak2 yg soleh dan solehah...

=D


p/s: sesapa yg pg wedding mereka... amacam majlis? ada amik gambar pengantin??? nnt share nyer.. :D

8 comments:

Nash said...

Azi,

Saya ke lepas nih???ahahaha tak lagi kot...bg budak kelas lain dulu. Maner la tau awak dulu MAMA JEN!!!hehehe

azi razak said...

yo la tuh nash...

sy kawen? insyaAllah lmbt lg.. :D

plg awal pun, after hbs blaja kot..

tp klu dah jodoh tuh dtg awal, sy terima jer.. :) doakanla sy dpt suami yg soleh! =p

Pancasara said...

Tak ada gambar ka?

Betul-betul terkilan tak dapat pi..Haikal antara kawan paling rapat masa sekolah menengah dulu..

Anonymous said...

ade gamba skit je..aku pegi..sila lah tgk bloom-orange.blogspot.com

ni bukan my blogspot..haikal - nurul npk sweet la dalam tu..kitorang siap tk malu lagi g masuk bilik pengantin tgk diorang tangkap gamba yg manja2 tu hahaha

azi razak said...

thanx madue! :D aku menunggu majlis ko plak...

moga persiapan sume berjalan dgn lancar! ameen...

n moga aku dpt pegi la majlis ko nnt.. :D

afiqawe said...

Salam,

Kak Azi, saya pun nak jemput ke Majlis saya nanti...

Insya Allah. =)

azi razak said...

bile tuh? alhamdulillah.. :D

bagus2... dah nk naik satu step nih.. IM -> BM =)

moga dipermudahkan segala2nya!

smp masanya nnt, jgn x jemput plak ye awe..

Nash said...

Madue pon mahu menamatkan zaman bujang ke???bile bile???jgn luper jemput

Awe pon....jgn lupe jemput =)

InsyaAllah kalau ada kat Mesia saya datang...hihihi