Monday, October 29, 2007

RAYA dan EXAM

alhamdulillah... malam nih saya raya buat kali kedua! :) akhirnya... berjaya juga... n berjaya melunaskan hutang2 dgn ALLAH... tanggungjawab sbg hambaNYA... separuh lega, tetapi separuh bimbang juga.... ntah amalan2 puasa dan spnjg bulan Ramadhan diterima atau tidak... Allahu'alam... [moga ALLAH menerima amalan dr kami dan kamu...] ameen...

dan saya nak exam rabu nih... huh! ntah camne ntah... 1st exam di clinical phase nih... sume perasaan ade... prasaan nk hbs cepat2 pun ade.... doakan! n all d best jgk buat rakan2 di posting lain... farah, nabia, ifa, ali, fadzil, n x lupa, posting mate ku sdri... fiza.. hehehe... n ucapan "do ur best" jgk buat rakan2 selain IMU, yg turut nak amik exam msg2... esp kawan2 di 'down under'.. moga ALLAH permudahkan urusan kita semua dalam menghadapi peperiksaan masing2... ameen...

akhir kata, usaha+doa+tawakal... :)

Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu tentang Aku, maka (jawablah), bahwasanya Aku adalah dekat. Aku mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila ia memohon kepada-Ku, maka hendaklah mereka itu memenuhi (segala perintah-Ku) dan hendaklah mereka beriman kepada-Ku, agar mereka selalu berada dalam kebenaran

[al baqarah: 186]

2 comments:

Anonymous said...

selamat berjayer!

=)

azi razak said...

azmi..ucapan all d best jgk utk ko n rakan2 kat monash msia..

act, korg sume dikire sbg 'shbt2 di 'down under'... dah korg ikut system sana.. hehe) bkn xnk mention... lg penting, dlm doa kan??? :)