Friday, March 28, 2008

peragut dtg lg??? :(

today my neighbour came, and told me this scary statement...

"semalam nmpk peragut tu berkeliaran lg kat dpn kedai tu (my taman area).. jaga2 la.. takut dia berdendam ke... mmg motor same.. plate no sama.."

huhuhu... i wont dare to park the car outside the house even during the day for these few weeks... kan die dtg scratch the car.. huhuhu..na'uzubillah... mintak2 dijauhkan...

my action??? ntahla.. thinking of calling the police, so that they'll do rounds at my taman area... lgpun, the ASP officer who incharged of my case dah pesan, suruh call polis if ade nmpk suspect anywhere near my house... but, after bbrp jam dpt news nih, i havent pick up the phone to call... haih... ~i need courage~

and terfikir, patut ke bgtau my parents??? but 70% of my heart say no... xnk wat diorg risau... but, i do and really need my parents' doa!!!! hurmm... so????

ntah...

pepun, rakan2, doakan keselamatan saya di Seremban nih!!! sungguh rasa x selamat tinggal di seremban... =( [not saying that seremban is dangerous, but its my own feeling, after i've experienced loads and loads of unwanted events]


hanya kepada Mu ya Allah, aku bertawakkal! dan aku memohon perlindungan drpd Mu ya Allah!!! Ameen...

No comments: